Reklamace

Reklamace

Ďekujeme za vaši důvěru a mrzí nás, že zakoupený produkt nesplnil vaše očekávání kvality.
Určitě nechceme schovávat hlavu do písku! Pokud má produkt vadu nebo se vada objeví během používání – můžete využít své právo na reklamaci.
Postup reklamace:
na kartě „Chci reklamovat produkt“ a uveďte číslo objednávky a e-mailovou adresu, kterou jste použili při zadávání objednávky. Pokud u nás máte účet, můžete se také přihlásit a přejít na kartu „Reklamace“, která se nachází ve vašem účtu.
Vyberte objednávku, ze které chcete produkt vrátit, a v seznamu vyberte produkt, který zchcete reklamovat. Přidejte popis závady a fotky, na kterých je problém vidět.
Rozhodněte se, zda nám balíček pošlete poštou, nebo ho doručíte do některého z našich butiků.
Určete také způsob, jakým chcete získat případnou náhradu.
Vaše reklamace bude zpracována do 14 dnů od data, kdy obdržíme zásilku.
O konečném rozhodnutí ohledně vaší stížnosti budete informováni prostřednictvím
Adresa, na kterou je nutné zaslat reklamovaný produkt:
Slovensko
LAURELLA / CzechLogistic
ul. Budovateľská 1234 (123kurier DEPO)
03853 Turany
Spojené království
LAURELLA / GOGLOBAL24
Unit D, 26 Thornleigh Trading Estate
DY2 8UB Dudley
Německo
LAURELLA / GOGLOBAL24
Oldenburger Ring 3
02829 Markersdorf
Francie
LAURELLA / GOGLOBAL24
22 rue Edmond Rostand porte 0012
59130 Lambersart
Španělsko
LAURELLA / GOGLOBAL24
C/ Mailing Bcn-Girona. Nave 5
Pol. Ind. Can Casses
08760 Martorell
Itálie
LAURELLA / GOGLOBAL24
Via Papa Giovanni XXIII n 13/15
20090 Rodano (MI)
Polsko
PBH / LAURELLA
Srebrna 12
85-461 Bydgoszcz
Česká republika
LAURELLA / CzechLogistic
ul. Vratimovská 681/80
71900 Ostrava – Kunčice
Nizozemsko
LAURELLA / GOGLOBAL24
Branskamp 11
6014CB Ittervoort
pixel